23 Şubat 2013 Cumartesi

Ben Bilmem Eşim Bilir oyunu oyna

Kanal D'de haftasonları akşam saat 8'de başlayan ve saat 23.30 gibi biten uzun soluklu ve tiryaki yapan eğlenceli ve gülmelik yarışma programının en sonunda resmi oyunu da yayınlandı ! Eşler kendi kocaları/karıları için belli bir şey üzerine iddiaya giriyorlar. mesela, bir voleybol topunu fileye 118 saniyede benim eşim 19 kez atar, bir tenis topunu 1 dk gibi süre içinde yapışkan kostüm giyen adamların üzerine atan eşleri için kocalar iddiaya tutuşuyor. Puan hesabı yapılarak finale yalnızca 2 karı-kocanın katıldığı ben bilmem eşim bilir oyunu oyna mak için (resmi oyun) doğru adrese geldiniz... Ben bilmem eşim bilir bar masası oyunu şu an için oynayıcıların hizmetinde ve çok yakın zamanda diğer bölümleri de açılacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder